Beheer je financiële administratie overal waar je gaat dankzij de Billit app.
Bespaar tijd
door administratieve processen te automatiseren
Bespaar tijd op administratieve processen
- In enkele klikken verstuur je facturen via mail, post of naar overheidsdiensten via Peppol
- Maak facturen op in je eigen huisstijl of voorzie meerdere templates voor facturen op maat
- Laat je klanten sneller betalen dankzij de QR-code op jouw facturen
- Beheer je stock of klanten- en leverancierslijsten online of zelfs onderweg
- Digitaliseer & importeer je aankoopfacturen, bonnetjes of andere documenten door simpelweg een foto te nemen via de slimme scanfunctie
Billit rocks! Facturen en rappels vliegen de deur uit met een muisklik.
Via de slimme scanfunctie worden aankoopfacturen gedigitaliseerd, verwerken wordt kinderspel.
Start gratis proefperiodeBillit nu ook op je smartphone
Facturen opstellen en versturen (e-mail of Peppol)
Scan bonnetjes en facturen met de camera van je smartphone
Raadpleeg je inkomende en uitgaande facturen
Bekijk je financiële situatie op het dashboard
Beheer je klanten- en leverancierslijst
Bel of mail rechtstreeks vanuit de app naar klanten of leveranciers
Zoek in de lijst met documenten en banktransacties
Controle
over je boekhouding in één centraal platform gedeeld met je boekhouder
met talrijke softwarepakketten, zonder programmeren
Integraties
voor jouw klanten bij betalingen & facturatie
Professionele beleving
Support
op maat van jouw onderneming
De voordelen voor jouw onderneming
Start vandaag met het digitaliseren van jouw facturatieproces & ontdek hoe Billit jouw onderneming kan veranderen!
Start gratis proefperiodeVertrouwd door
En veel meer...
Digitaliseer je facturatieproces en bespaar kostbare tijd op jouw administratie.
- Verzend facturen, offertes en bonnen in enkele klikken
- Upload je onkosten en aankoopfacturen via de app
- Koppel met je bank voor snelle betalingen
- Deel makkelijk al je documenten online met je boekhouder
- Integreer met je huidige software
→ Start gratis proefperiode15 dagen gratis - geen credit card nodig
Bekijk hoe Billit werktIntegreer met je huidige software, zonder te programmeren
- Haal het maximum uit je andere software dankzij de integraties met verschillende CRM-software, webshops & andere sector-specifieke software
- Koppel je bankrekeningen, profiteer van automatische betalingscontrole en voer snel en foutloos betalingen uit
- Al onze integraties zijn mogelijk zonder programmeren
- Onze lijst van integraties wordt elke dag langer, zo zijn er mogelijkheden voor elk bedrijf
Centraliseer documenten en krijg real-time inzichten
- Al je financiële documenten veilig bewaard in de cloud op één centraal platform
- Gedaan met facturen zoeken in mappen of dozen, gebruik de zoekfunctie om snel documenten terug te vinden
- Krijg real-time inzicht in de financiële situatie van je bedrijf dankzij het handige overzicht op het dashboard
- Automatiseer meldingen voor jou of de klant als facturen te laat betaald dreigen te worden
- Geef jouw boekhouder op elk moment toegang tot de nodige documenten
Start gratis proefperiodeStart gratis proefperiode- Overzichtelijke handleidingen & een help-pagina maken je wegwijs in het Billit platform
- Onze experten zijn snel te bereiken via e-mail of telefonisch voor doelgerichte support op maat van jouw onderneming
- Praktische workshops om echt alles uit het platform te halen voor startende zelfstandigen of ondernemers
Onze experten bieden je de nodige ondersteuning
Veelgestelde vragen
Moet mijn boekhouder ook Billit gebruiken?
Neen, je kunt je digitale facturen ook gewoon eenvoudig mailen vanuit Billit naar het e-mailadres van je boekhouder. Aan de andere kant is de boekhoudersaccount wel gratis, en kan je boekhouder er een pak tijd mee besparen bij het importeren van je facturen in zijn boekhoudsoftware.
Moeten al mijn klanten en leveranciers dan digitale facturen gaan versturen en ontvangen?
Neen. Je kunt eenvoudig papieren en pdf-facturen scannen en importeren in Billit en ze zo digitaliseren. Verkoopfacturen verstuur je naast digitaal even makkelijk via e-mail als pdf of uitgeprint via Bpost. Voor het versturen van een factuur via Bpost betaal je de Bpost-tarieven van €1,5 via gewone post of €7,5 voor een aangetekende zending (of €9,5 voor een aangetekende zending met ontvangstbevestiging).
Moet ik mijn papieren facturen bewaren?
Neen. De Federale Overheidsdienst Financiën stelt dat je facturen zowel op papier als elektronisch kan bewaren, ongeacht het oorspronkelijke formaat. Meer info over de wettelijke bepalingen rond het archiveren van facturen vind je op deze pagina van de Federale overheidsdienst Financiën.
Bespaar tijd
door administratieve processen te automatiseren
Controle
over je boekhouding in één centraal platform gedeeld met je boekhouder
met talrijke softwarepakketten, zonder programmeren
Integraties
voor jouw klanten bij betalingen & facturatie
Professionele beleving
Support
op maat van jouw onderneming
De voordelen voor jouw onderneming